March 1.



(Klikk for større bilder) Skjerf og shorts- BikBok. Veske – Friis & Co. Genser – VaVite. Boots – H&M.

Ni plussgrader dere! For et herlig vær :-) Jeg har tilbragt store deler av dagen i solen med kaffe, avslapning og godt selskap. Kan ikke bli bedre! Når jeg kom hjem tok jeg meg likeså godt en gåtur alene for å nyte det siste av solen for i dag. Nå venter nyeste og siste episode av Revenge. Jeg dør av spenning, og vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut til resten av sesongen slippes ut. Flere? Håper dere har en fin dag!

6 tanker om “March 1.

Legg igjen en kommentar

